Beszélő borokkal kampányol a Teleki borcsalád

Több külföldi példa után végre Magyarországon is megmozdulnak a borcímkék és megszólítják vásárlóikat a borosüvegek: a digitális technológia segítségével versmondó címkékkel újítja meg a Teleki borcsalád márkáját a Csányi Pincészet. A projektben 10-féle Teleki bor csomagolásán szavalja Kiss Judit Ágnes verseit Csuja Imre. A pincészet részletesen kidolgozott, izgalmas kampánnyal vezette fel nemrég elfogadott kommunikációs stratégiát,... View Article


Több külföldi példa után végre Magyarországon is megmozdulnak a borcímkék és megszólítják vásárlóikat a borosüvegek: a digitális technológia segítségével versmondó címkékkel újítja meg a Teleki borcsalád márkáját a Csányi Pincészet. A projektben 10-féle Teleki bor csomagolásán szavalja Kiss Judit Ágnes verseit Csuja Imre.

A pincészet részletesen kidolgozott, izgalmas kampánnyal vezette fel nemrég elfogadott kommunikációs stratégiát, amelynek mentén dolgoznak majd a következő 10 évben. Címke nélküli borokat küldtek különféle szerkesztőségekbe, valamint egy titokzatos videót, amelyeken Csuja Imre verset mond. Ezután pedig kellemes borvacsorára invitáltak bennünket, amelyre nagy lelkesedéssel és olthatatlan kíváncsisággal indultunk.



A Manna étterem teraszán Csuja Imre immár személyesen köszöntötte az egybegyűltetek, és leleplezte a kampányt: elárulta, hogy a Teleki borcsalád tételeit kóstoltuk, majd pedig ismét szavalni kezdett. Ezután Romsics László, a Csányi Pincészet vezérigazgatója elmondta, hogy céljuk a márka újrapozicionálása, és elsősorban a fiatal felnőtt fogyasztókat szeretnék elérni. Az ehhez tartozó kommunikációs kampány része a Versmondó Címkék projekt, egy kiterjesztett valóság technológiára épülő aktivitás. Ha a borfogyasztók az okostelefonjuk kameráján keresztül nézik a 10-féle egyedi Teleki nyaktok valamelyikén Csuja Imre képét, a színész szó szerint életre kel a címkén, és elkezdi szavalni az adott bor versét.

Fotó: Erdős Dénes

Egy friss kutatásunk szerint a Teleki borokat megbízhatónak, egyenletesen jó minőségűnek tartják. A fogyasztók jelentős többségüket azonban az motiválja a választásban, hogy szeretnének biztosra menni. Mi azt akarjuk elérni, hogy a jövőben is azért válasszanak minket, mert a Teleki név egyet jelent számukra a megbízhatósággal és hosszú távon a márkához kötődő biztos minőséggel.” – mondta el Romsics, majd hozzátette: „Nem elég, ha csak jó a borunk, az embereknek így is kell gondolniuk rá. Ezért egy közvetlen, megbízható, izgalmas beszélgetéseket folytató márkát szeretnénk építeni, miközben nemcsak márkát, hanem fogyasztói bizalmat is építünk. Ezért is indítottuk el az élményalapú edukációs kampányunkat.

Fotó: Erdős Dénes

Az este további részében az új címkével ellátott tételeket kóstoltuk, hozzájuk illő ételekkel, mindegyik bort Szakál Zoltán borász mutatta be.
Azt is megtudhattuk, hogy a további tervek szerint a jövőben egyre több rendezvényen képviselteti magát a pincészet, illetve egyre több saját eseményt is szerveznek. A versmondó nyakcímkékkel ellátott borok – melyek egyben a Teleki új nyereményjátékát is népszerűsítik – e héttől kezdve kaphatók a kiskereskedelemben.

(Visited 20 times, 20 visits today)

The post Beszélő borokkal kampányol a Teleki borcsalád appeared first on VinCE Magazin.


Object moved

Object moved to here.