Virtuális valósággal tesztelik a borokat

A világ első olyan virtuálisvalóság-laboratóriumát hozzák létre a kanadai Brock Egyetemen, ahol azt vizsgálják majd, hogy az emberek érzékszervi észlelése milyen hatással van a borválasztásukra. Fotó: thedrinksbusiness.com A tesztalanyokat virtuálisan különböző helyszínekre utaztatják majd, például egy téli szőlőültetvényre vagy egy bárban tartott borkóstolóra. A virtuális utazásokkal azt vizsgálják, hogy befolyásolja a látvány, a hang és... Tovább..


A világ első olyan virtuálisvalóság-laboratóriumát hozzák létre a kanadai Brock Egyetemen, ahol azt vizsgálják majd, hogy az emberek érzékszervi észlelése milyen hatással van a borválasztásukra.

Fotó: thedrinksbusiness.com

A tesztalanyokat virtuálisan különböző helyszínekre utaztatják majd, például egy téli szőlőültetvényre vagy egy bárban tartott borkóstolóra. A virtuális utazásokkal azt vizsgálják, hogy befolyásolja a látvány, a hang és az illat a bor kiválasztását és a borfogyasztás élvezetét.

„A borfogyasztás során nemcsak a bor íze járul hozzá az bor élvezetéhez, hanem a teljes, komplex élmény” – mondta el Debra Inglis, az ontarioi Brock Egyetem képviselője.

Az egymillió dolláros költségvetésű labor, ami a tervek szerint áprilisban nyílik majd meg, 960 ezer dolláros támogatást kapott a kanadai kormánytól. „Ontario kutatóinak támogatása segíti a technológiai fejlődést, valamint gazdasági fellendülést eredményezhet a régióban” – indokolta döntésüket Reza Moridi, a kutatásért, innovációért és tudományért felelős miniszter. „A kutatás megalapozhatja az új termékek és szolgáltatások bevezetését, és a továbbiakban is segíthet a kanadai borok piaci értékesítésében.”

Forrás: The Drinks Business

(Visited 9 times, 9 visits today)

The post Virtuális valósággal tesztelik a borokat appeared first on VinCE Magazin.


Error. Page cannot be displayed. Please contact your service provider for more details. (1)